יוצאים מהקורונה: 5.000 איש יוכלו להיכנס לאצטדיונים

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, סיכם עם שר הבריאות, ח״כ יולי אדלשטיין על הרחבת הקהל באולמות התרבות ובמגרשי הספורט.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, סיכם עם שר הבריאות, ח״כ יולי אדלשטיין על הרחבת הקהל באולמות התרבות ובמגרשי הספורט. תתאפשר כניסה של 30% מתפוסת המקום באולמות ובאצטדיונים גדולים ועד 5,000 איש ואישה בשלב זה
השר טרופר: ״בשורה טובה וצעד גדול קדימה, אבל לא סיימנו. לא ננוח עד שנחזיר את כל הקהל.

עם סיום של שבועיים עמוסים בדיונים בין גורמי המקצוע במשרד התרבות והספורט לבין מקביליהם במשרד הבריאות, ולקראת הבאת תקנות הקורונה לאישור הממשלה, סוכם על הרחבה נוספת למתווה שיגדיל את תפוסת הקהל באולמות התרבות ובמגרשי הספורט. הסיכום הנ״ל מגיע בהמשך ישיר לפתיחת אולמות התרבות ומגרשי הספורט בפעימה הראשונה והשנייה ובמטרה להמשיך עם הרחבת תפוסת הקהל באולמות ובמגרשים בפעימות הבאות. המתווה יבחין בין אולמות בחלל סגור (הן בעולם התרבות והן בעולם הספורט) לבין אצטדיונים ומתחמי הופעות בחלל הפתוח.

להלן המתווה:

1. אולמות בחלל סגור:
א. באולם המכיל עד 5,000 מקומות – תתאפשר הכנסת קהל של עד 75% מתפוסת המקום, או עד למספר גג של 1,000 צופים.
ב. באולם המכיל מעל ל-5,000 מקומות – תתאפשר הכנסת קהל של עד 30% מתפוסת המקום, או עד למספר גג של 3,000 צופים.

2. אצטדיונים ומתחמי הופעות בחלל פתוח:
א. במתחם המכיל עד 10,000 מקומות – תתאפשר הכנסת קהל של עד 50% מתפוסת המקום או עד למספר גג של 3,000 צופים (אחוז התפוסה באצטדיונים קטנים יסוכם סופית מחר).
ב. במתחם המכיל מעל ל-10,000 מקומות – תתאפשר הכנסת קהל של עד 30% מתפוסת המקום או עד למספר גג של 5,000 צופים.

יש לציין כי הסיכום מותנה באישור הממשלה שצפויה להתכנס בימים הקרובים

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "אנחנו אחרי מו״מ ארוך והגדלנו משמעותית את כמות הצופים באולמות התרבות ובמגרשי הספורט. זו בשורה טובה, אבל העבודה עוד לא נגמרה. רצינו להכניס יותר קהל ואנחנו לא ננוח עד שנחזיר את כל הקהל. לשמחתי, התחומים הכי פתוחים עם מספר הצופים והאוהדים הכי גדול ממשיכים להיות תחומי התרבות והספורט.
אנחנו נתכנס לישיבות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות לאחר התחלת הפעימה הנ״ל, על מנת שנוכל להגדיל יותר את כניסת הקהל בפעימות הבאות.אני קורא לקהל כולו להמשיך ולהקפיד על הנחיות הבריאות ולשמור על חייהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *