למרות הליקויים: רון קובי פותח את החוף הנפרד

פרסום ראשון: בעיריית טבריה החליטו לפתוח את החוף הנפרד – וזה למרות שהליקויים טרם תוקנו

לאחר שרוחצים חרדים התלוננו על כך שעיריית טבריה אינה פועלת לתקן את הליקויים בחוף הנפרד, בעיריית טבריה החליטו לפתוח את החוף הנפרד – וזה למרות שהליקויים טרם תוקנו. יש לציין כי קובי חזר והדגיש כי לא יפתח את חהוף הנפרד עד שהליקויים יתוקנו. קובי, כנראה הבין שיכולים לתקן את השקעים ואת יתר הליקויים בהזדמנות אחרת והחליט לפתוח את החוף.

כזכור, רוחצים חרדים שביקשו לרחוץ בחוף הנפרד במהלך השבוע גילו כי החוף סגור לרחצה – בשל שיפוצים ותיקון ליקויים. בעיירה טענו כי התכנית כבר מתעכבת מזה תקופה ארוכה וראש העיר בחר שלא לזרז את ההליך במטרה לנקום בציבור החרדי. ראש העיר מצדו הגיע השבוע לחוף הנפרד ובשידור חי בדף הפייסבוק שלו הדף את הטענות ואף כינה את החרדים בעיר "כפויי טובה".

לטענת קובי, העירייה משפצת את החוף כבר מזה כמה חודשים, ורק בגלל הגשמים הרבים – השיפוצים נדחו לחודש ניסן.

אתמול, יצאו מספר חרדים לסיור שם במקום וניסו לעקוב אחר עבודות השיפוצים, לטענתם, הם לא הבחינו בשום שיפוץ, וכי "מדובר בבעיות חשמל שהיו יכולים לסדר אותם כבר מזמן".

שמעון כהן, עסקן טברייני שהיה שם בסיור אומר ל'אקטואליק' בעקבות הסערה הציבורית שקמה בנושא החוף הנפרד בטבריה כי החוף כבר מוכן לפתיחה, "יצאנו לסיור במקום. ובכן. החוף נראה מטופח ונקי. הוא כמעט מוכן לפתיחה. הבעיה היא שיש שם בעיות של חשמל, ועוד כמה דברים מסוכנים.

ראש העיר אמר אתמול כי הוא עושה הכל כדי שהחוף ייפתח בהקדם. אבל בפועל לא ראיתי שם בעלי מקצוע שעובדים במקום. אם זה היה חוף מעורב, אני בטוח שהיו עובדים 24 שעות כדי לסיים הכל בזמן. אבל אמרו לי בחוף, שכבר 3 שבועות לא הגיע לשם אף אחד. האנשים היחידים שעובדים שם אלו עובדי החוף שמטפלים בנושא המצופים והמחיצה.

גם נושא האישורים נראה רחוק. מהנדס העיר לא מוכן לתת אישור, כי הוא לא רוצה לקחת סיכונים, וכך גם שאר נותני האישורים הנדרשים.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ברור! כשכותבים שבגלל שסגר את החוף לדתיים הבחור קוסלובסקי טבע

    ומשרד הפנים עוד לא עושה כלום כנגד האיש ששוכח שיש עוד עניינים לנהל בטבריה מלבד מלחמה בדת ובחרדים!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. THE FOLLOWING IS VERY IMPORTANT INFORMATION הרב יוחנן חיות שליט"א שהוא הרב של אל על אומר שג'יימס ריצ'רדסון מחזיקים במחסן באופן קבוע מלאי של כ 300000 בקבוקים חמץ גמור וזה אומר שעד שהמלאי מתחלף לוקח כחצי שנה ועד אז הכל בחזקת חמץ גמור שעבר עליו הפסח

    THE FOLLOWING IS VERY IMPORTANT INFORMATION

    הרב יוחנן חיות שליט"א שהוא הרב של אל על EL-AL אומר שג'יימס ריצ'רדסון DUTY FREE STORE IN BEN GURION AIRPORT מחזיקים במחסן באופן קבוע מלאי של כ 300,000 בקבוקים חמץ גמור וזה אומר לנו שעד שהמלאי מתחלף לוקח כחצי שנה ועד אז הכל בחזקת חמץ גמור שעבר עליו הפסח.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב