ממאהל לצעדה • המילואימניקים מחריפים את המאבק נגד הסכם כניעה

ברקע השמועות על לחצים להקמת מדינה ערבית וסיום המלחמה, מזהירים המילואימניקים: "החברים שלנו לא נהרגו לשווא"

לוחמי המילואים שפתחו מאהלי מחאה ברחבי הארץ מחריפים את המאבק נגד מה שמסתמן כסיום המלחמה ללא הכרעה. בכוונתם ליזום צעדת לוחמים מצפון הרצועה עד למשרדי הממשלה בירושלים.

חברי מאהל המילואמניקים החליטו להחריף את המאבק לנוכח התרחבות השמועות על הקמת מדינה ערבית וסיום המלחמה בהסכם כניעה שיוציא את צה"ל מהרצועה. במאהל דורשים מהממשלה לא לסיים את המלחמה מבלי לגבות מחיר טריטוריאלי מהאויב. בוודאי לא לתת פרס על רצחנותו. גורמים במאהל אמרו היום (חמישי) כי מתוכננים מספר מיזמי מחאה מול מערכות השלטון לאורכה ורוחבה של הארץ בכדי להעביר את דרישתם למקבלי ההחלטות. "לא נאפשר לסיים את המלחמה הזאת ללא גביית מחיר טריטוראלי כבד מהאויב ושינוי המציאות שהייתה כאן לפני הטבח ב־180 מעלות".

המאהל שהוקם בירושלים יהפוך בימים הקרובים לצעדה של לוחמים שייצאו מצפון הרצועה לכיוון משרדי הממשלה בירושלים. המאהל בתל־אביב ומקבילו בעוטף עזה, ימשיכו להתנהל כרגיל. צעדת הלוחמים תתחיל ביום ראשון ה־4 בפברואר (כ"ה שבט). היא תצא משער הכניסה לצפון הרצועה לכיוון קריית הממשלה בירושלים. "זהו מסע של חמישה ימים", אומרים המילואימניקים שקוראים לציבור לחבור אליהם למסע כולו או למקטעים ממנו ולכל הפחות להגיע לעצרת הניצחון שתתקיים בירושלים ביום חמישי כ"ט שבט.

סרן במיל' עומר פציניאש, ממקימי מאהלי המילואימניקים, מסביר: "החלטנו להחריף את המאבק לנוכח מה שאנחנו מבינים כהתפוררות המלחמה והגוויעה האיטית של המערכה ללא הכרעה ברורה. ההתבטאויות של חברי קבינט המלחמה בדבר הקמת מדינה ושליטה ערבית ברצועה, מלמדות שהקונספציה שהייתה פה לפני השביעי לאוקטובר, עדיין קיימת. אנחנו נאבק בכל דרך עד לשינוי תפיסה אצל מקבלי ההחלטות. אנחנו קוראים לציבור, ובתוכו למפוני העוטף וגבול הצפון, למשפחות השכולות ולמשפחות החטופים, לחבור אלינו למסע הזה כי המאבק הזה הוא המאבק של כולנו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בטח כבר

    בטח כבר תופרים להם תיקים. אין. אין על המדינה הזאת. הכי דיקטטורה שיש. אבל העיקר הם צועקים בחירות עכשיו. עכשיו!!!!!!

    יצחק ירנן |
    הגב