נתניהו הצהיר: "נאמץ צעדים לבלימת האינפלציה ולהפחתת יוקר המחייה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בוועידת ז'בוטינסקי של תנועת בית"ר העולמית לתוכניות של ממשלתו בעניין יוקר המחיה והמצב הביטחוני.

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (ד') בוועידת ז'בוטינסקי של תנועת בית"ר העולמית והתייחס לתוכניות של ממשלתו בעניין יוקר המחיה והמצב הביטחוני.

"ממשלת ישראל ה-37, שבאה לעולם לפני פחות משבוע, נחושה ללכת בכיוון המתאים כדי לבסס את קיומנו ועתידנו כמדינה יהודית ודמוקרטית בארץ אבותינו – בארץ ישראל. גם היום נחוצה לנו רוויזיה לאומית. במקום חוסר מעש, נקדם מדיניות עתירת מעש, נמרצת, אחראית ולאומית", אמר נתניהו.

רה"מ הסביר: "נעשה רוויזיה בביטחון: נפעל ביתר שאת – בתקיפות ובעוצמה – נגד שלוחות הטרור של האיסלאם הקיצוני באזורנו; נסכל את ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה; ומעל הכל נאבק באופן חסר פשרות בכוונת איראן לפתח ארסנל גרעיני, בדרכים שונות באופן המקצועי ובדרכים גלויות בדעת הקהל העולמית".

"נעשה רוויזיה ביחסי החוץ: קולנו יישמע בעולם. במקום הרכנת ראש וכניעה לתכתיבי הקהילה הבינלאומית, נעמוד בגאון על האינטרסים שלנו במדינת ישראל ובארץ ישראל".

"נעשה רוויזיה בכלכלה: נמשיך להצמיח את כלכלת ישראל ככלכלת שוק חופשית, נאמץ צעדים לבלימת האינפלציה ולהפחתת יוקר המחייה, ועל כך תשמעו כבר בימים הקרובים. ונביא שגשוג לכל אזרחי ישראל, יהודים ולא-יהודים כאחד".

נתניהו הבהיר: "נעשה רוויזיה במשילות: קיבלנו מנדט להיאבק בפורעי-חוק, ונעשה זאת בלא מורא. ננקוט צעדים שיחזקו את הביטחון האישי בכל רחבי המדינה. אתן גיבוי ככל שדרוש כדי להשיג יעד זה. בד בבד נחיל רפורמות שיבטיחו את האיזון הנכון בין שלוש הרשויות".

"נמשיך לטפח בשיטתיות את עוצמתנו – הצבאית, המודיעינית, הכלכלית, המדינית, החברתית. החידוש שלנו הוא בשילוב העוצמות, ובהבנה, שאחד היסודות הוא העוצמה הכלכלית, שהרי לאורך זמן לא ניתן לקיים עוצמה צבאית ללא המשאבים הכספיים למימונה. צבא חזק מחייב כלכלה חזקה. ואכן, הודות לכלכלת השוק החופשית שהובלנו, הכלכלה שלנו הרקיעה שחקים. החדשנות הישראלית הפכה לשם דבר בעולם".

"העוצמה הכלכלית שהשגנו שימשה אותנו להצטיידות במטוסים חדשים, בצוללות חדשות, בכלי-שיט חדשים, בטנקים חדשים, במיירטים חדשים, במערך סייבר חדש. כלומר, העוצמה הכלכלית שבנינו, תורגמה ישירות לעוצמה צבאית. ושתי העוצמות הכלכלית והצבאית יחד הובילו אותנו לעוצמה המדינית", אמר נתניהו לסיום.

יגאל ברנד מנכ"ל ההנהגה העולמית של תנועת בית"ר: "זאב ז'בוטינסקי , מייסד בית"ר ומחולל המחנה הלאומי, לא רק חלם על המדינה היהודית שבדרך אלא לחם כדי שתקום. את המהפכה שהוא התחיל אי שם לפני מאה שנים אנו ממשיכים כיום ביתר שאת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *