נתניהו בראיון סוער לערוץ 20: "בנט ייתן לאיראן להתחמש גרעינית"

על בנט אמר נתניהו: ״בנט עושה מכירת חיסול של המדינה. לקח קולות מהימין ומעביר לשמאל בצורה הכי בוטה. 95% מהימין אומרים שזו ממשלת שמאל לכל דבר״

רה"מ נתניהו התראיין הערב ל״הסיפור המרכזי״ בהנחיית אראל סג"ל בערוץ 20 והסביר את בואו לערוץ הימני, "כאן זה המקום האחרון בתקשורת בישראל שאני יכול לדבר. ביתר התקשורת מלטפים ומלקקים לבנט ולפיד".


על החד צדדיות של פייסבוק: "פייסבוק פסלו פוסטים של ימנים עם קריאה להפגנה מול ביתו של ח״כ אורבך אך משום מה לא פסלו פוסטים זהים מהצד השמאלי. זו פשוט סתימת פיות״.

״מה זו הסתה? הסתה זו לא ביקורת פוליטית, נוקבת ככל שתהיה. הסתה זו קריאה לאלימות או לרצח. במשך קרוב לשנתיים, הדגלים השחורים שממומנים ע״י ארגוני השמאל בארץ ובעולם קוראים לרצח שלי, של רעייתי ושל ילדיי במסווה של אומנות. גם קריאה לאנוס את אשתי זו אומנות? שמעת פעם מישהו מגורמי האכיפה אומר משהו נגד זה?"

על בנט אמר נתניהו: ״בנט עושה מכירת חיסול של המדינה. לקח קולות מהימין ומעביר לשמאל בצורה הכי בוטה. 95% מהימין אומרים שזו ממשלת שמאל לכל דבר״.

״בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת. בנט בא בכל מחיר והוא מוכן למכור את המדינה"

על האמירה שניסה להקים ממשלה עם רע״מ: ״אני נתתי לערביי ישראל יותר מכל ממשלות ישראל – יחד. אמשיך לתת לציבור הערבי אבל לא במובן של שליטה. לא לבטל את חוק קמיניץ. זה שקר. מעולם לא הסכמתי להקים ממשלה עם רע״מ. הכל שקר מוחלט. בנט משקר כל הזמן״

על איראן: ״כשיש לאיראן ארסנל גרעיני – אנחנו באיום קיומי. להערכתי יהיה הסכם חדש עם איראן בתוך כמה שבועות. הממשלה החדשה לא תבצע שום מבצע משמעותי מעבר לקווי האויב. אני – עשיתי את זה. אמרתי לביידן: ״ג׳ו, אני אעשה כל מה שאוכל למנוע מאיראן נשק גרעיני״

על הדיפ סטייט: ״הדיפ סטייט עכשיו עמוק בתוך הממשלה הזו. ביום שישי מסבירים לנו שהיחיד שיכול להשפיע על אורבך זה אלון דוידי, פתאום פותחים מחדש את התיק שלו? שיתחילו בלזמן לעדות את אביגדור ליברמן. היחיד שעומד מול התיקים התפורים זה אני. הם מתפוררים בקומדיה בבית המשפט״.

על חברי הימין בממשלה המסתמנת: ״עמיחי שיקלי הוא גיבור, לא עריק. אני פונה ל-12 נציגי הימין בממשלה המסתמנת: השמאל משתמש בבנט ככלי להמליך עצמו בחזרה לממשלה ובנט משתמש בכם ככלי להביא עצמו לראשות הממשלה״.

״אני פונה לתריסר חברי הכנסת: אתם עושים שקר בנפשכם ושקר לבוחריכם״.

במענה לשאלה האם ישאר להנהיג את הליכוד מהאופוזיציה: "אמשיך להוביל את מחנה הימין. אמרתי זאת גם היום בסיעת הליכוד. הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שהממשלה המסוכנת הזאת לא תקום״.

לסיכום אמר ראש הממשלה: ״אני חרד לגורל המדינה. יש כאן אנשים חסרי אחריות. זה שילוב קטלני של חוסר אחריות וחוסר יכולת משולב במגלמוניה. אומרים שראש ממשלת ישראל זה התפקיד הקשה בעולם. אם אתה ראש ממשלה של השמאל – יחבקו אותך״

״הזהרתי לפני אוסלו, הזהרתי לפני ההתנתקות ואני מזהיר לפני הממשלה הזאת. אל תתנו יד לשקר הזה! אני אף פעם לא שיחקתי עם ביטחון ישראל וחיי החיילים שלנו. כדאי שזה יימשך, אני לא בטוח״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *