ספין נגד הימין? כדור נוסף נשלח ליוני בנט

המשטרה טוענת כי מכתב נוסף נשלח בחשד לאיומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק שהופנה כלפי יוני בנט, בנו של ראש הממשלה והועבר למשטרת ישראל

המשטרה טוענת כי מכתב נוסף נשלח בחשד לאיומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק שהופנה כלפי יוני בנט, בנו של ראש הממשלה והועבר למשטרת ישראל.
החקירה מנוהלת ביחידה להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי.

המשטרה ושירות הביטחון הכללי פתחו בחקירה בעקבות שליחת המכתב לרעייה גילת, שבו כאמור היו איומים גם כלפיי יוני. בעקבות כך החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת בנט. מפלג הפשיעה הביטחונית ביחידת להב 433 יהיה אמון על החקירה שבה שותף כאמור גם שב"כ.

בנו הבכור של ראש הממשלה, שמוכר ככוכב ברשתות החברתיות, כתב אתמול באינסטגרם: "הלוואי והיינו 50 שנה אחורה, לתקופה שבה אנשים כיבדו אחד את השני, לא הסכימו אבל לא פאקינג הסיתו לרצח. אני יודע שבתגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום. פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים. לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן זה הזוי".

יש לציין כי בימין חושדים שמדובר בפרובוקציה של משפחת בנט או גורמים בשמאל שרצו להכתים את הימין. התקשורת המזוהה ברובה עם השמאל מהדהדת את ההסתה כלפי הימין ומנסה להגביר את גובה הלהבות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *