עשרות ערבים פירקו במכות רצח שוטרים

במהלך פעילות שביצעו אמש (שישי) שוטרי תחנת משטרת כפר קאסם למעצרו של חשוד, התפתח עימות במהלכו תקפו עשרות מעורבים את השוטרים.

המשטרה עצרה אתמול לפנות בוקר שני חשודים בהתפרעות ותקיפת שוטרים בכפר קאסם. מי שתקף את השוטרים היו חברי ארגון שמירה בתוך הכפר, אך המשטרה לא פעלה כפי שפעלה בתוך בני ברק במהלך הסגר וטרם עשתה צעד מהותי לבוא חשבון עם הפורעים.


במהלך פעילות שביצעו אמש (שישי) שוטרי תחנת משטרת כפר קאסם למעצרו של חשוד, התפתח עימות במהלכו תקפו עשרות מעורבים את השוטרים.
השוטרים השתלטו על האירוע ועצרו שני חשודים תושבי כפר קאסם. במהלך האירוע נפצעו שני שוטרים ומתנדב וקיבלו טיפול רפואי במקום. המשטרה פתחה בחקירה וצפויים מעצרים נוספים.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי מסר בעקבות אירוע האלימות כלפי שוטרים בכפר קאסם: "לא נעבור לסדר היום אירועי אלימות כלפי שוטרים כפי שקרה בכפר קאסם. הנחתי את פיקוד המחוז והמרחב לפעול בנחרצות ובתקיפות ולשים את היד על כל מי שלקח חלק באירוע ואנו נעמיד לרשותם את כל האמצעים והכוחות שידרשו.

כבר עצרנו 4 חשודים ביניהם שני החשודים המרכזיים שעל פי החשד תקפו את השוטרים ולא נרפה עד שנביא את כל העבריינים לדין. אני מגבה באופן מלא את השוטרים לפעול על פי חוק עם האמצעים שעומדים לרשותם אל מול כל מי שינסה להרים עליהם את ידו. לא נקבל מצב שבו פוגעים בשוטרים שבאים לבצע את תפקידם".

המפכ"ל שוחח עם השוטרים שהיו באירוע, חיזק אותם ואמר להם: "אני מגבה אתכם ומבטיח לכם שנעשה ככל שביכולתנו למצות את הדין עם העבריינים".

הליכוד מסר בתגובה: "כשהממשלה של בנט תלויה במנסור עבאס ובאחים המוסלמים, עבריינים במגזר הערבי מרימים את הראש ומעזים לפגוע בשוטרים שלנו. זו חציית קו אדום שאסור לעבור עליה לסדר היום."

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *