חושפני וכואב: "ילדי רחוב" של בנימין לוריא

אחרי "השוכן איתם", הראפר בנימין לוריא חושף סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו – "ישראל בראשית", והפעם – יצירה נוגעת וחשופה: "ילדי רחוב" | צפו

אחרי "השוכן איתם", הראפר בנימין לוריא חושף סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו – "ישראל בראשית", והפעם – יצירה נוגעת וחשופה: "ילדי רחוב".

מילות השיר שמתנגן בסגנון היפ הופ – טראפ יהודי, מספרות את סיפורו של הנער המתמודד שנזרק לרחוב ומבקש שיראו אותו ויחבקו אותו. השיר מביא רוח של תקווה עם הפזמון "אין שום ייאוש בעולם" ששר נחמן ליאור, לצד ביקורת עצמית כואבת המתייחסת לדרכי ההתמודדות עם אותם נערים.

לוריא כתב את המילים מתוך מבט עמוק במראה, ולאחר שהוא בעצמו חווה שנים לא פשוטות כנער. "את השיר כתבתי לפני חודש וחצי, ישבתי באחת לפנות בוקר, האזנתי למוזיקה שהזכירה לי את הימים ההם, על הספסלים. הייתי כמה שנים ברחוב", הוא חושף.

"בתחילה לא רציתי לפרסם את השיר, כי חששתי שהוא מאוד חושפני", מסר לוריא, "אבל התייעצתי עם הרב שלי, והוא ממש "גזר" עלי לפרסמו, הוא אמר לי שאני חייב להוציא את השיר ולפרסם אותו חזק, כדי לסייע לאותם נערים שכעת חווים את מה שאני חוויתי בעבר, ולהראות להם שגם להם יש תקווה".

"השיר הוא מתוך דיסק שלם שייצא בעזרת ה' לאור בהמשך. הדיסק מדבר על כל מיני חוויות רוחניות, קשיים, מסלולים, חוויות והצלחות, שהיו לי בחיים. המטרה שלי – היא להגיע למצב שניתן לעשות הופעה משולבת, שירים לצד דיבורים הנוגעים אל הלב ולייצר תקווה, אחדות ושיתוף, שיאפשרו לנו להתקרב האחד לשני ולהתקרב לבורא עולם".

קרדיטים:
מילים: בנימין לוריא. ביט והפקה מוזיקלית: בנימין לוריא ודני קוריטו. גיטרות: ליאור נחמן ומתן זגורי. שירת פזמון: נחמן ליאור. מיקס ומאסטרינג: דני קוריטו. ניהול , יעוץ וליווי הפקה: דני קוריטו. תסריט: ארמונית לוריא , ליטל שחר. צילום ועריכה ובימוי: סטודיו ליטל שחר. גימור ותיקוני צבע: סטודיו Leohynes. שחקנים בקליפ: הרב איתמר חייקין, בני שטיינמץ. איפור: אביחי ממן.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *