עוברים דירה? קניית מזוזות לשמירה על הבית

איך קונים מזוזות, ומה אנחנו צריכים לדעת לפני שאנחנו רוכשים מזוזות לכל מבנה שהוא שבבעלותנו או אחריותנו? • מדריך מיוחד

המעבר לבית חדש הוא אירוע מרגש, בין אם זה בית שלא גרו בו מקודם ובין אם זה בית שכבר התגוררו בו. כך גם פתיחת עסק ומעבר למבנה בו הוא ממוקם או מעבר למיקום חדש, ומעבר לכל מה שמעבר כרוך בו, אחד הדברים שכדאי לעשות הוא לקנות מזוזות.

קניית מזוזות וקביעה שלהם תהווה סימן היכר לכך שזהו בית או עסק יהודי וכדאי לדעת שמקור המצווה הוא תזכורת ליציאת מצרים והאמונה היהודית היא שמזוזה מהווה שמירה אלוקית על הבית.

אבל איך קונים מזוזות? מה לגבי מזוזות מחירים ומה אנחנו צריכים לדעת לפני שאנחנו רוכשים מזוזות לכל מבנה שהוא שבבעלותנו או אחריותנו? הנה כמה דברים שחשוב לדעת.

קניית מזוזות לא מכל אחד

כמו כל פריט יודאיקה, גם למזוזות יש שוק לא קטן, יש סוחרים רבים שעוסקים בתחום והוא עד כדי כך פרוץ שלא פעם נמכרות בו מזוזות לא כשרות, כאלו שהודפסו או לא נכתבו בהתאם לדרישות ההלכה. ה

דבר החשוב ביותר הוא לדעת ממי קונים את המזוזות ועד כמה אפשר לסמוך עליו.

אם אתם מחפשים איפה לרכוש מזוזות ב-100% כשרות, אתר "קודש נט" הוא מה שאתם מחפשים. האתר מנוהל על ידי הרב מימון שושן, סופר סת"ם בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה עם כל ההסמכות והתעודות הרלוונטיות מטעם הרבנות.

איך בוחרים מזוזות?

קניית מזוזות אם כן צריכה קודם כל להיות מסופר סת"ם שאפשר לסמוך עליו על כתיבתו ובהקשר לזה, כשאתם בוחרים מזוזות לבית או לעסק שלכם, העניין ההלכתי צריך לעמוד בראש סדר העדיפויות שלכם. בית המזוזה הוא למעשה התקן קשיח שלתוכו מכניסים את המזוזה, ויש שלל בתי מזוזות בגדלים שונים ובעיצובים שונים והמחירים בהתאם.

מזוזות מחירים מתייחסים גם לאיכות הקלף ולאיכות בית המזוזה וב- "קודש נט" תקבלו כתיבה על קלף בהתאם לדרישות ההלכה ומגוון רחב של בתי מזוזות מהם תוכלו לבחור את הסגנון הרצוי לכם. האפשרויות רבות וקטלוג המוצרים באתר מגוון כך שלכם נותר רק לבחור את המזוזות המועדפות עליכם.

יתרונות נוספים ברכישת מזוזות באתר "קודש נט"

"קודש נט" הוא אתר בו אלפי יהודים מכל רחבי העולם קונים בו מידי שנה את פריטי היודאיקה אותם הם צריכים והפידבקים החיוביים הרבים שמתקבלים כל הזמן מעידים על איכות גבוהה, מצוינות ובעיקר הקפדה על מוצרים שעומדים בדרישות ההלכה.

מעבר לכך שהאתר מנוהל על ידי סופר סת"ם בעל ניסיון עשיר ושיש מגוון רחב של מוצרי יודאיקה שונים כמו מזוזות, תפילין, טליתות, סידורים, מגילות, כיסויים לספרי תורה ועוד מוצרים רבים במחירים אטרקטיביים כך שכל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לסגנון שלו ולכיס שלו, אתר "קודש נט" מציע גם יתרונות נוספים.

ראשית, כשרוכשים מזוזות (קלף + בית מזוזה) המזוזות מגיעות מוכנות לקביעה על משקופי הדלתות. הכול מגיע ארוז בצורה בטוחה וחזקה כך שאתם יכולים להיות רגועים שהכול שלם ותקין. שנית, הפריטים מגיעים עם שליח עד פתח הבית כך שאתם לא צריכים להגיע לשום מקום בשביל לרכוש וכל מה שנדרש מכם הוא כמה הקלקות והמזוזות בדרך אליכם.

"קודש נט" הוא אתר שנהנה מאמינות גבוהה כבר שנים רבות והוא מספק ללקוחותיו לא רק מוצרים איכותיים אלא גם שירות לקוחות מעולה שנותן מענה על כל שאלה הן לפני הרכישה והן לאחריה.

קניית מזוזות באתר "קודש נט" תיתן לכם את השקט הנפשי שאתם רוכשים מזוזות כשרות ישירות מסופר סת"ם ולבית או לעסק שלכם יש שמירה אלוקית.

להתייעצות באימייל בנושא רכישת מזוזות היכנסו לאתר "'קודש נט" או שלחו אימייל לכתובת [email protected] 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יצחק

    24
    רכשתי מזוזות מאתר מזוזות ישראל מבית קודש נט למעבר דירה חדשה שקנינו שירות מעולה וכשרות טובה ממליץ בחום על אתר

    כהן |
    הגב
  2. פשוט להתאהב במקום על השניה הראשונה...

    מאוד מקצועי, יצא לי לקנות מהם כמה פעמים והייתה חווית קניה מדהימה, יחס ושירות מעולה, והכל איכותי…פשוט מדהים, קוראת כל כתבה שלכם, קודש נט זה המקום!

    דניאלה |
    הגב