עלייה בהדבקה במגזר החרדי: 22 אחוז מכלל הנדבקים בישראל – חרדים

במשרד הבריאות אומרים כי העלייה היא מדאיגה שכן עד החודש האחרון כמעט ולא נרשמו נדבקים במגזר.

בימים האחרונים חלה עלייה משמעותית בהדבקה במגזר החרדי. מכלל כל הנדבקים בישראל 22 הם מהמגזר החרדי. עם זאת מספר הנדבקים הם מועטים, בין 20 ל-30. במשרד הבריאות אומרים כי העלייה היא מדאיגה שכן עד החודש האחרון כמעט ולא נרשמו נדבקים במגזר.

זה הטבלה שהשגנו ממשרד הבריאות לגבי מספר הנדבקים.



בימים האחרונים ישנה עליה משמעותית במקדם ההדבקה. הסיבות המשוערות לעליה הן התקהלויות במהלך החנוכה, בדיקות לקראת החזרה למסגרות, וילדים שטרם ניגשו לקבלת הבוסטר.

כמחצית הנדבקים: ילדים. כרבע מההדבקות – בירושלים

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, קיימו הבוקר (ה׳), 09 בדצמבר 2021, ה׳ בטבת תשפ"ב, הערכת מצב בעניין נגיף הקורונה וזן האומיקרון.

בדיון הוחלט על הגברת האכיפה בעניין התו הירוק באמצעות ברקוד, בדגש על מתן דו"חות באופן מיידי, ללא התראות, למפרים את הכללים. המשרד לביטחון פנים יוביל את ההיערכות למול משטרת ישראל.

רה"מ הנחה את גורמי המקצוע לבחון אפשרויות להטלת הגבלות על לא-מחוסנים.

בעניין ההגבלות בנתב"ג, ייקבע דיון נוסף בהמשך ביום.

בדיון השתתפו מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד האוצר, מנכ"ל משרד הבט"פ, מנכ"לית משרד התחבורה, מנכ"ל משרד החינוך, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ממונה הקורונה, הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון, המשנה ליועמ"ש לממשלה, יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, הממונה על התקציבים במשרד האוצר, מפקד פיקוד העורף, מנהל נתב"ג, המשנה לראש המל"ל, וגורמי מקצוע נוספים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *