קרע ב'איחוד הימין' : סמוטריץ' ופרץ מתקוטטים על החינוך

קרע רציני הולך ומסתמן באיחוד מפלגות הימין: סמוטריץ אומר שהוא זה שבוחר תיק ראשון, פרץ מתכוון לקחת את תיק החינוך ולהפר את הסיכומים המוקדמים

קרע רציני הולך ומסתמן באיחוד מפלגות הימין: סמוטריץ אומר שהוא זה שבוחר תיק ראשון, פרץ מתכוון לקחת את תיק החינוך ולהפר את הסיכומים המוקדמים.

גורמים בבית היהודי אמרו היום כי יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ מקבל את תיק החינוך כמו שדרש לאורך כל תקופת המו"מ. הבחירה הראשונה היא של רוה"מ והוא במפורש הציע לפרץ את תיק החינוך מהסיבה שהוא רואה בפרץ את מנהיג הציונות הדתית. לדבריהם, "רוה"מ נותן אמון מלא ביו"ר הבית היהודי להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. כמחליפו של נפתלי בנט בהנהגת הציונות הדתית. ראוי שלקראת המו"מ הקואליציוני שיערך מיד לאחר ההבחירות הקרובות נפיק לקחים".

בבית היהודי המשיכו וכתבו "לא ברור למה סמוטריץ איתו הלכנו כתף אל כתף לאורך כל המו"מ בוחר לתקוף את רוה"מ במקום להסיק מסקנות. רוה"מ הציונות הדתית ממשיכה להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט זו הייתה המשימה".

ח'"כ אופיר סופר מאיחוד מפלגות הימין אמר כי: "היה מצופה מראש הממשלה, המצהיר השכם והערב על שותפות אמיצה עם הציונות הדתית, שברגע האמת יוכיח את כוונותיו. ככה לא נוהגים שותפים"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *