הג'וב החדש של חנן בן ארי, אסף גרניט, שוקי סלומון וליאור סושרד

אל על חושפת מיתוג חדש כחלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות של החברה • חנן בן ארי ישמש כפרזנטור ראשון של החברה ואסף גרניט ישמש כשף הראשי שיוביל את תחום הקולינריה באל על • ומה תפקידם של שוקי סלומון וליאור סושרד?

לאחר שדיווחה על שיאי ביקושים לטיסותיה בחודשים האחרונים וחזרה למסלול של רווחיות וצמיחה, השיקה הבוקר, חברת התעופה אל על, הנושאת את דגל ישראל, את השפה המיתוגית והפרסומית החדשה שלה.

מנכ"לית החברה, דינה בןטל גננסיה, חשפה נתונים מעניינים לסיכום שנת 2022 וציינה שאל על טסה כיום ללמעלה מ-50 יעדים, בכ-25 אלף טיסות, וכי מטוסי אל על שהו באוויר כ- 115,000 שעות טיסה. נתח השוק של אל על בנתב"ג, עמד על כ-22% עם כ-4.2 מיליון נוסעים.

עוד ציינה, כי בשנת 2019, טרום תקופת הקורונה, הטיסה אל על כ-6 מיליון נוסעים והיא צפויה להטיס בשנת 2023 מספר דומה.

בן-טל גננסיה הציגה מספר חידושים עיקריים בפעילות החברה, בהם: מטוסי דרימליינרים חדישים כחלק ממיקוד במנועי הצמיחה של החברה, השקת קווים חדשים לקיץ 2023 לטוקיו ודבלין, השקת קו הטיסות לאיסטנבול באמצעות חברת הבת סאן דור, והרחבת הפעילות בארה"ב עם הוספת טיסה יומית למיאמי ו-6 טיסות שבועיות לפורט לוטרדייל שבפלורידה ועוד.

על רקע נתונים מרשימים אלה, חשפה החברה שפה מיתוגית ייחודית במרכזה אייקון חדש, אשר לוקח השראה מסילואט חלון המטוס החלון מסמל את החיבור בין הבטחון שבבית לבין הסקרנות וההרפתקאה של מה שקורה בחוץ. ובעולם התעופה הוא מאפשר לנוסע להשקיף ולגלות את העולם שבחוץ, ובו זמנית ליהנות מהביטחון שבתוך המטוס.

שפה מיתוגית חדשה. האייקונים של אל על
שפה מיתוגית חדשה. האייקונים של אל על

החלון האייקוני מקבל חיים משלו, ובעזרת סדרת איורים ייחודית, אנו מגלים מקומות, אנשים מכל העולם, חגים ואירועים ואפילו בעלי חיים. לצד אלה, תעשה החברה שימוש  גם בשפה ויזואלית חדשה הכוללת סדרת תמונות מרהיבות שצולמו על ידי הצלמים המובילים גיא כושי ויריב פיין.

הסלוגן המוכר והאהוב "הכי בבית בעולם", שכבר הפך להיות מטבע לשון ומקור לגאווה בכל בית ישראלי, ימשיך ללוות את פרסומי החברה.

את תהליך המיתוג הובילו Eureka מבית גיתם, בהובלת מנכ״לית יחידת המיתוג מירב פלד.

על מנת להעצים את מהלך המיתוג מחדש, ולייצר את הנוכחות הכי ישראלית שיש, גייסה החברה את המוזיקאי האהוב חנן בן ארי שישמש כפרזנטור הראשון של החברה. הבחירה בחנן נעשתה בין היתר, בהמשך למחקר שביצעה אל על, ממנו עולה כי 84% מהנשאלים העידו שחנן מייצג ישראליות ו-91% העידו שהוא מייצג את מה שטוב ויפה בישראלים.

בפרסומת נראה חנן עולה על טיסה וחושב שהכל קורה לו כי הוא-הוא, חנניה. אך בפועל, מילות השיר ששונו במיוחד עבור הפרסומת, מעבירות את מה שחווים כל הטסים באל על, החל מרגע ההמראה, תחושת ההתרגשות באוויר, ועד לחוויית טיסה משודרגת עם Wi-Fi, כיסאות מרווחים, יחס אישי מצוות האוויר ועוד.

עוד הכריזו בחברה על בחירתו של השף והמסעדן המצליח והמוכר בישראל ובאירופה, אסף גרניט, אשר יוביל מעתה את תחום הקולינריה בחברה ויבנה את התפריטים החדשים בכל מחלקות השירות במטוסי אל על.

בנוסף, נחשפה נבחרת השגרירים החדשה שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות בלבד וכוללת בין השאר את שוקי סלומון  זמר, יוצר ואיש תוכן חרדי ואת המנטליסט הבינלאומי ליאור סושרד.

סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין: "אל על היא שם נרדף לישראליות ולתחושת ביטחון, גם כשנמצאים רחוק מהבית. רצינו לשמור על הערכים האלה, ויחד עם זאת לייצר שפה צעירה וחדשנית, שהיא חלק מתהליך ההתחדשות והצמיחה של החברה.  חנן בן ארי, שמייצג את הישראליות על כל גווניה, והשף אסף גרניט ששמו מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, מייצגים בצורה האופטימלית את הפרק הבא בסיפור שלנו: חווית טיסה שדורגה 5 כוכבים שנתיים ברציפות, צי מטוסים צעיר ומתחדש, שעות טיסה הנוחות ביותר ועוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *